Pagini

duminică, 29 iulie 2012

Inghetata de mango ~ Mango popsicle

Sau cum sa te racoresti cu o inghetata cu putine calorii.




Simplu ! Se iau doua fructe de mango coapte foarte bine...alea doua fructe care au fost crude , le-ai pus pe frigider sa se coaca, de care ai uitat si de care iti amintesti fix cand sunt atat de coapte incat , o zi daca mai stateai, iti puteai lua adio de la ele  :o)

Cum spuneam...se iau fructele de mango, se curata, se blenduiesc si se pun in forme. Eu am avut forme de inghetata pe bat, luate acum vreo doi ani de la Ikea :o)



Nu am pus nici zahar, nici nimic; oricum, mango era foarte dulce si foarte cremos.
Inghetata, se tine la congelator cel putin patru ore, iar apoi, se scoate foarte usor tinand formele pentru cateva secunde in apa fierbinte.

Cel mai probabil se poate combina cu diverse fructe, cu frisca , cu ciocolata alba...cu ce va taie capul. Eu l-am facut simplu simplut , dar tot bun a fost :o)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu