Pagini

duminică, 5 august 2012

Lemon curd

Demuuult , de taaare demult aveam in plan sa incerc minunata crema fina de lamaie . Si nu puteam gasi un moment mai prielnic, decat petrecerea de  ziua Anastasiei , cand, printre altele, i-am facut si niste delicioase cupcakes vanilate pe care le-am umplut cu lemon curd -ul in cauza.


Asadar, pentru o portie generoasa de crema fina si puternic aromata, aveti nevoie de:

3 oua mari
80 ml suc proaspat de lamaie (2-3 lamai)
1 lingurita de coaja de lamaie (eu nu sunt fan, asa ca am omis coaja)
150 g zahar
100 g unt , la temperatura camerei, taiat bucatele

* Intr-o craticioara pusa la bain-marie, amestecati ouale, zaharul si sucul de lamaie (mie nu-mi place sa ma complic cu bain-marie-ul , asa ca le-am pus intr-un ceaun direct pe aragaz) .
* Tineti pe foc, amestecand constant, pana cand amestecul se ingroasa ca o smantana (toata treaba ar tebui sa dureze aproximativ 10 minute )
* Adaugati untul bucatele si amestecati pana cand acesta este incorporat complet in compozitie
* Adaugati coaja de lamaie si lasati sa se raceasca .
* Acoperiti vasul si lasati la frigider pana cand crema s-a racit ( crema  se ingroasa pe masura ce se raceste)

* Lemon curd-ul poate fi tinut la frigider timp de maxim o saptamana .



Este o crema foarte buna. Fina, aromata, parfumata si poate fi mancata cu orice va taie capul . Ce a ramas dupa ce am umplut cupcakes-urile, noi am mancat si cu papanasi de bebelusi :) .



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu