Pagini

sâmbătă, 11 august 2012

RAW da' bun

Acum doua zile,  consortul, pe care il am in dotare de 7 ani  , si-a rotunjit primaverile la 30 .
Nu puteam sa nu ii fac si lui un tort, dar fiind in post , a trebuit sa aleg unul in consecinta .
Si cum , candva, mi-a trecut mie pe la urechi vorba ca ar fi gustoase chestiile raw , am ales de la Ligia ,  din lista lunga de bunatati raw , reteta tortului glazurat cu merisoare.

Din patru ingrediente mari si late si  maxim 15 minute libere, a iesit un tort super bun.


Nu a iesit  prea aspectuos (si trebuie sa ma revansez pentru asta :p) , dar de gustos , a fost foarte . Mie una mi-a placut foarte tare crema alba.



Probabil, la un moment dat, o sa incerc si alte variante de torturi raw. Insa , pana data viitoare , eu raman fidela  ,torturilor si prajiturilor  mele pufoase si cremoase .




Un comentariu:

  1. Eeeeeiiiii! la multi ani maiiiii........consortului tau....sa fie sanatos si sa fiti sanatosi!!!!!! cu totiiii!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere