Pagini

marți, 4 septembrie 2012

Back to...gradi

A plecat vacanta
Cu trenul in Franta ! :)

Ca atare, am pregatit ghiozdanelul cu pijamalele si cipicii (nu cei ai elefantelului Cici) , ne-am trezit cu noaptea-n cap, am calcat rochite si am facut codite, am pregatit pantalonii buni de blugi (chiar daca nu-i plac doamnei blugii :) ) , aproape ca m-am lasat convinsa sa pregatesc si o camasa, dar pentru ca este mai greu cu nasturii, am ramas la tricoul cu P(irat) si ne-am indreptat cu pas voios spre numita Gradi.


p.s poza este de anul trecut, dar cam acelasi tablou a fost si anul acesta :)


Si cum sade frumos sa nu te duci doar cu rucsacul in spinare, ci sa-l acesorizezi cu un buchet frumos   de flori, am facut o oprire la piata de flori ca sa ne dotam  . Za man ,  fiind  za man si presupunandu-se ca se pricepe la cumparat flori, pleaca in recunoastere.

Dupa cateva minute bune se intoarce cu trei buchete mari si late. De fapt, mai mult late decat mari : niste bete, la capatul carora erau niste chestii, care candva se vroiau a fi flori...frumoase cica; printre betele alea, erau infipte alte bete albe si pe unele dintre ele cateva brobonele, care de asemenea s-au vrut a fi flori in trecutul nu foarte apropiat. Zice-se ca de sus aratau bine, doar ca eu nici la capre nu le-as fi dat !

In fine! Pocinogul era facut, banii dati si decizia de a le da totusi, luata !
Primul buchet a fost inmanat de Filip gloriosul, care nu a rezistat tentatiei de a o atentiona pe primitoare ca sunt putin ofilite florile ! :) 

Copiii cresc si noi pe langa ei ; Anastasia este acum grupa mijlocie, iar Filip este deja grupa mare , grupa supereroilor, care mai de care mai puternic !





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu