Pagini

joi, 6 septembrie 2012

Culori

Colorez in culori colorate, necoloratele tricouri ... just for fun ! :)

Am luat de la un magazin on-line cu chestii pentru pictura, cateva sticlute cu culori pentru textile . Nu prea le-am nimerit eu culorile, pentru ca intr-un fel aratau pe site si alta era realitatea, dar per total sunt ok .

Nu stiu insa, cum am facut ca rozul si movul le-am nimerit fix pe gustul Anastasiei: un roz tipator si un mov cu sclipici. E drept ca, ar fi fost perfect daca si rozul ar fi fost la fel de sclipicios ca movul.

 Asadar, avand materia prima , culori si tricouri simple, am trecut la pictat dupa indicatiile copiilor.

Anastasiei, i-am facut un tricou cu Hello Kitty, la care m-a socrit maxim : "Pune-o mai sus ! Putin mai jos ! Mai intr-o parte ca sa o vad ! Putin mai la mijloc ! Asa este bine ! Da' sa-i faci fusta mov si bluza roz ! Sau mai bine fusta roz si bluza mov ! Si fundita tot cu mov, ca sa fie mai mult mov ! Sau, mai bine cu roz ! Da' pantofi de balerina de ce nu are ? ....." 



 Filip, in schimb, nu are el treaba cu probleme din astea,  existentiale ! A spus ca il vrea doar pe Spiderman. Si cum nu prea le am cu supereroii, l-am colorat gresit : Mami, vezi ca aici trebuia cu albastru ! Si cizmele trebuiau sa fie rosii ! Dar nu are nimic, merge si asa !



Pentru Petru, am ales eu acum, si m-am inspirat de pe lactivist.co.uk :)



Am mai facut  o balerina, niste dinozauri si o Minnie; urmeaza o Peppa purcelusa , o cravata si...mai vedem ! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu