Pagini

luni, 29 octombrie 2012

Astazi este maine !

A: Mami, maine este ziua mea ?
Eu: Da !
A: Dupa asta vine maine?  (* Dupa ziua de azi, vine maine? )
Eu: Da !

....de dimineata : Mami, astazi este maine ?
Da ! La multi ani !

A: Mamiii ! Filip nu mi-a zis "La multi ani de Sf. Anastasia !" ; Filip zi-mi "la multi ani !"
F: La multi ani !
A: Multumesc ! :)
F: Cand o sa-ti cante copiii "la multi ani !"  vezi sa nu te emotionezi ca mine !
 

A: Mami, cand vine iarna? (a se citi: Cand o sa ninga ?)
Eu: Mai este putin!
A: Maine?
Eu : Poate !
A: Dupa asta vine maine ?
Eu: Da! :)

....dimineata:  Mami, astazi este manie?

A: Mami, maine mergem la gradi?
Eu: Da !
A: Dupa asta vine maine?
Eu: Da ! :)

...dimneata: Mami, astazi este maine ?
 
 F: Ce muzica este asta? (*ceva fredonat pe un program de muzica) 
    Asta nu este muzica ! Muzica este in aer ! Muzica o face vantul si frunzele !


 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu