Pagini

marți, 9 octombrie 2012

My babywearing

Saptamana aceasta este saptamana interationala a babywearing-ului.


Eu personal, practic "sportul" acesta de vreo 4 ani +  ; ar fi fost frumos daca l-as fi practicat de 5 ani si 7 luni, dar ,din pacate, pe vremea lui Filip, nu stiam prea multe despre el . Ah ! Daca se pune, am avut un baby Bjorn cu care l-am mai purtat uneori, dar de baza a fost carutul.

In schimb, de la Anastasia incoace, cum carutului i-au crescut niste tepi uriasi, m-am interesat, m-am documentat si asa am aflat de minunatele sisteme de purtare. M-am dotat cu sling si wrap si manduca (la Petru) si ...m-am indragostit ! Bebelusi linistiti, neplangaciosi, maini libere...viata nene !!! :)

Petru la 1 saptamana

Petru - 3 luni




Petru, are acum un an si 3 luni. Merge si singurel, dar inca il port si o sa o fac pana cand nu o sa mai vrea, chiar daca doamne bagacioase incearca sa "il convinga" ca "esti baiat mare ! Da-te jos de acolo ! Vaaai...se poate, sa stai numai in sufletul lui mami ?" . Eh ! Uite ca se poate ! :D

Plus ca, Filip, i-a spus Anastasiei, cand ea il impingea ca "statea in sufletul ei" : "Dar, Anastasia, nu stii ca daca cineva sta in sufletul tau inseamna ca te iubeste?" ...deci, no comment ! :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu