Pagini

sâmbătă, 20 octombrie 2012

Nu doar mama !

Le cant copiilor zilnic . Nu ca as avea cine stie ce voce, dar imi place sa le cant, le place sa le cant, ne place sa cantam impreuna.

Cantam tot felul de cantece si cantecele : cu numere, cu litere, cu iarna, cu vara, cu mama...cu de toate!

Azi, mi-am urmat repertoriul obisnuit si am ajuns la un cantecel despre mama. Il stiu de la gradinita si stiu ca il cantam in special de 1-8 martie la serbarea de ziua mamei si este cam asa:

Cine ne iubeste
Cine ne ingrijeste
Zi de zi munceste
Pentru a ne creste

Va dati seama?
Este mama, mama, mama !

Basme minunate
Cine povesteste
Jucarii frumoase 
Cine daruieste

Va dati seama?....

In fine! Am cantat prima parte, am trecut la a doua , iar la refren Filip si Anastasia au spus amandoi o data:

Va dati seama?
Este tata, tata, tata ! :)

M-am uitat zambind la ei, iar Filip fooaarte serios : "Pai da! Nu ne ingrijeste si tata ?"   

Ma surprind mereu si imi place cum gandesc!

Pentru taţi/ cu taţi de ce nu sunt cantece?...sau nu stiu eu ???












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu