Pagini

miercuri, 17 octombrie 2012

Nu te pune cu cosu'

Da...cosul ala nesuferit care apare fix in cele mai nepotrivite momente, fix in cele mai evidente locuri (a se citi varful nasului sau mijlocul fruntii) !

Este drept ca mi se intampla rar , iar cand se intampla sa apara, nu obisnuiesc sa-l zgandaresc . Am o frica obsesiva de a umbla la ele de cand am vazut o fata internata in spital cu ditamai capul umflat de la un cos in barba, zgandarit si infectat.

Dar na, ca de data asta m-au mancat degetele si le-am infipt in cosuletul din frunte, care a devenit ...ceva de nedescris. Si zau daca l-am maltratat pe cum arata ! Ce am facut, ce n-am facut , ca m-am pricopsit cu o infectie de toata frumusetea, acompaniata de ganglioni mariti, dureri de cap si de ochi si copii amuzati (un lucru bun in toata povestea asta : D )

Am sunat doctorul si mi-a spus sa-mi dau cu un unguent cu antibiotic. Acum sunt mai bine...de fapt , ce spun eu? Dupa ce am stat stresata maxim si m-a vedeam numai la spital cu capul cat o banita, eventual in coma si in prag de septicemie (fabulez, evident ! :D ) , acum sunt chiar foarte bine !

Cel mai probabil o sa raman cu un semn "de buna purtare" .



p.s  E. mi-a dedicat frumoasa melodie "The last unicorn" ...  Ma prind cam greu uneori :)) ...si eu care credeam ca isi aminteste ca este melodia noastra ! :))






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu