Pagini

miercuri, 21 noiembrie 2012

Cadouri

Multe cadouri si frumoase am primit de ziua mea , de la fete dragi si strumfi dulci .

Asa ca , de acum , diminetile imi savurez ceaiul preferat din canuta preferata,



in timp ce rasfoiesc o carticica minunata (sau feisbucu' :)) )


Cand ma apuc de prajiturit , pe langa copii , ma acompaniaza chiar propriile mele prajiturele lipite bine de sortuletul minunat :




Iar seara imi iau noua mea frumoasa  pijama (pe care nu am pozat-o inca ) , imi strang in brate briosica (super pernuta !) si adorm visand la vesele  prajiturele...pentru fix 10 minute; dupa care, se trezeste micul ţâţâitor si ne contopim in visare.




Multumesc fete dragi !


p.s nementionate si nepozate, sunt haina primita de la dragul meu sot si ceasul mult dorit :)

p.p.s Daca vrea cineva sa imi mai dea vreun cadou, nu ma supar ,chiar este bine venit;  mai bine mai tarziu decat niciodata :)))) (evident ca glumesc :)) )

Un comentariu:

  1. Hihi, sa le stapanesti si folosesti sanatoasa! Cat despre alte cadouri, deschide o lista pentru la anul....asa...pentru inspiratie :))

    RăspundețiȘtergere