Pagini

duminică, 4 noiembrie 2012

Vreau sa ma incalzesc

De aproape o luna de zile, simturile mele olfactiv si gustativ , sunt la limita inferioara. Olfactivul cel putin, inca  este pe zero de multe ori pe zi.
"Distractia" mare a fost  saptamanile trecute , cand eu si copiii am fost luati in plin de nesuferita raceala. Filip si Anastasia cu bronsiolita, Petru cu pneumonie , eu pe langa ei ; E. de acum incepe...

Ne-am ales iar cu de toate. Unul cu mucii pana la genunchi, unul cu febra, altul cu tuse, unul voma, altul zacea, iar voma de la altul, iar muci de la celalat, iar febra, iar tuse, iar si iar si iar ...

Trei traistute de medicamente au fost instalate (iar) pe un raft in sufragerie :

2 sticlute cu sirop de tuse
2 feluri de "pufuri" de nas
2 siclute cu antibiotic (de care ,din fericire, am scapat)
1 sticluta cu picaturi antialergice
2 feluri de medicamente pentru nebulizator + serul fiziologic
"puf" pentru gat
"puf" cu apa de mare

Cam atat pentru copii , carora trebuia sa le dau de 3 ori/ zi  medicamentele  in cantitati "personalizate" :)  plus aerosolii tot de trei ori pe zi la fiecare in parte (deci un total de 9 ture de aerosoli / zi)

Eu pana acum am luat  4 feluri de sirop de tuse (din plante de tot felul),  2 feluri de pastile "anti- raceala" si anti-dureri de cap si sunt la a 5 a sticluta de "puf" de nas ...and counting ! 

Cand ma gandesc ca este abia inceputul sezonului bolilor si deja mi s-a luat de atatea pastile , de siropele , de "pufuri" , de tuse ,de muci , de dureri de cap !

Nu mai vreau raceala...vreau sa ma incalzesc !!!










2 comentarii:

  1. De, mai tati...altceva nu ”mosteneai ” si tu de la tactu decat mucii si raceala....eu m-am nascut racit si suparat asa caaa.....ma suport asa cum sunt! Hai sa fii sanatoasa si iubita.....de toata lumea...ca tactu oricum te iubeste!!!!!!

    RăspundețiȘtergere