Pagini

joi, 27 decembrie 2012

Craciun fara colindatori

Cred ca a fost primul Craciun fara colindatori ! M-am simtit tare trista din cauza asta ... Eram obisnuita, ca macar un grup de colindatori sa vina , iar scara blocului sa vibreze de frumos...

Dar nimic,nimic, nimic ! Ah! De fapt, a fost ceva ; a fost doar un "grup" de behaitori, care canta prin tramvaie cu Vasilica atarnat de gat (chiar astazi am vazut un Vasilica, iar copii se amuzau ca parca era pus in sling :)))

Ce sa spun ? Aparitiile behaitoare m-au intristat si mai tare ! (doar din prisma colindelor...)

Dar, am avut bradut dragut , cu luminite albastre, am avut cadouri si copii bucurosi, am avut liniste si relaxare !

A fost minunat!!!


Un comentariu:

  1. LA TITU...AU VENIT COLINDATORII...I-AM PRIMIT CU DRAG..SI I-AM TRATAT CA IN FIECARE AN CU TUICA FIARTA. NU AM UN BRAD MINUNAT...NU AM PRIMIT CADOURI.....SUB EL...INSA AM AVUT UN CADOU MINUNAT ...IN CASA. ANDREEA. CE MINUNAT ERA SA FI FOST CU TOTII AICI!!!!

    RăspundețiȘtergere