Pagini

miercuri, 12 decembrie 2012

Pârtieee...

Zapada, zapada , zapada ! Imi place si nu-mi place :) Imi place sa ninga, poate chiar sa viscoleasca, dar eu sa stau in casa, la caldura , sa beau un ceai fierbinte si sa ma uit la filme cu Mos Craciun :)

Nu-mi place cand trebuie sa ies in  frig si nu-mi place ca trebuie sa dau n'şpe mii de haine copiilor ( deci inseamna 3 n'şpe mii ) .

Copiii sunt extaziati ! Mai putin Petru, care nu suporta frigul. Cum ii ingheata un pic mocuţa, cum il apuca urlatul disperat si nu se linisteste decat dupa ce baga nasul la caldurica ţiţi-ului . Imaginati-va cum l-am alaptat eu, iarna trecuta , la cota 1400...zapada, ninsoare, vant! Vremea "perfecta" de scos instrumente si linistit copilul pana la prima cabana calduroasa ! Dar daca s-a cerut cu inversunare, nu am putut refuza...

Ninsoarea asta, m-a prins in nameti de zahar si faina , sub avalansa de prajiturele !


Asa imi plac nametii ! Caldura si miros dulce de vanilie!

A : Mami, tu ai facut scoala de doctori si scoala de biscuiti ?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu