Pagini

joi, 17 ianuarie 2013

Bloomin' Bread

Stiu ca nu este prajitura, dar ieri , cand am vazut-o la o draga prietena, am spus ca este musai sa o fac si eu.
Mi-a placut foarte mult si pe deasupra mai este si extrem de usor de facut !


Asadar, pentru o paine "inflorita" aveti nevoie de:

*o paine (evident :)) - eu am avut o paine rotunda, cumparata , dar daca vreti, o puteti face voi in casa :)
*200 g cascaval
*100 g unt
*marar, oregano si ce ierburi mai vreti
* sare 

Lasati untul la temperatura camerei ca sa se inmoaie, iar apoi amestecati-l cu sarea si ierburile.
Taiati painea ca pe mango :) , iar printre cuburile de paine puneti crema de unt si cascavalul.
Dati la cuptor aproximativ 15 minute (eu cam atat am tinut-o).

Cum va spuneam, destul de "complicat" procedeul :) (aici aveti pas cu pas ce si cum trebuie sa faceti)





Cu ocazia asta mi-am testat si noul aparat foto de care m-am indragostit definitiv si irevocabil ! :)




Un comentariu: