Pagini

vineri, 22 februarie 2013

Cheesecake cu zmeura - creamy raspberry dessert

V-am spus ca m-am indragostit de cheesecakes ? Definitiv si irevocabil ! :)

Imi plac pentru ca se fac foarte usor , au o textura minunata si se pot face intr-un infinit de combinatii de gusturi si arome.

Cheesecake cu zmeura , este un desert foarte fin si usor, cu o umplutura ce nu necesita coacere si care ma duce cu gandul la zile frumoase de vara :)


Crusta :

1 cup biscuiti graham macinati
3 linguri de zahar
1/4 cup unt topit

Umplutura:

250 g zmeura (proaspata sau congelata - eu am avut congelata)
1/4 cup apa rece
1 plic de gelatina (10 g)
o cutie  crema  de branza  Philadelphia (200 g)
1/2 cup zahar
1 cup smantana pentru frisca

*Intr-un castron , amestecati biscuitii macinati, zaharul si untul topit;  presati-le pe fundul unei o forme rotunde cu diametrul de 22 cm si peretii detasabili (sprinform pan)
* Coaceti pentru 10 minute la 180 grade C, iar apoi lasati sa se raceasca.
* Intre timp, pregatiti umplutura.
*Daca aveti zmeura de la congelator, scurgeti-o bine de zeama
* Puneti gelatina la hidratat in apa rece
* Intr-un castron, mixati bine crema de branza impreuna cu zaharul
* Adaugati zmeura si gelatina topita ; mixati cu viteza mica pana la omogenizare.
* Bateti smantana pentru frisca si incorporati-o amestecului cu zmeura.
* Asezati compozitia peste crusta de biscuiti  si lasati la frigider cateva ore (sau pana cand compozitia este intarita )

Enjoy !




2 comentarii:

  1. buna Anamaria, rasfoind retetele am ajuns si la cheescake . Imi plac si mie foarte mult pentru ca le poti face fara sa aprinzi cuptorul, costa putin si sunt racoroase, lejere. Eu am o reteta de cheescake de lamaie pe care l-am facut de nnnnnn ori si toti l-au apreciat si au cerut reteta. ( o sa-ti scriu reteta intr-o zi) problema e cu CUP-urile tale . Ai o masura anume ? cantitatile nu pot fi egale. exemplu....1 CUP zahar cu 1 CUP de biscuiti pisati....?? sunt cantitati diverse . te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti sa folosesti aceeasi masura. Cup-ul meu are 230 ml . Deci poti sa folosesti lejer ca masura o canuta de 230-250 ml.
      Ca si gramaj un cup de zahar, nu este egal cu un cup de biscuiti, dar nu am cantarit niciodata :) O sa cantaresc odata :)

      Ștergere