Pagini

sâmbătă, 23 martie 2013

For a princess...to be

Nu stiu de ce ma simt atat de molesita . Cred ca munca din ultimul timp, noptile pierdute si mai ales iarna asta care nu mai vrea sa plece, cred ca incep sa-si spuna cuvantul.

Am multe idei, multe dorinte pe care vreau sa le materializez ; vreau sa vina vara, sa ma toropeasca vremea calda, sa ma bucur de fiecare adiere de vant...mi s-a luat de frig!!!!

Mi-am cumparat muuuulte decupatoare pentru biscuiti , sa-mi incalzeasca mintea infrigurata...ce-mi plac!!!

Si am facut biscuiti pentru incoronarea printesei din Regatul Mov ! Cum cine? Anastasia !



p.s Am fost apostrofata ca trebuia sa fac si pentru printi, nu numai pentru printese ! Pe cuvant de fost pionier, ca data viitoare fac de  de toate , sa nu mai existe altercatii in regat ! :)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu