Pagini

duminică, 3 martie 2013

Raspberry chocolate cheesecake

Cheeeeesecake ! Ah , cheeeeeeesecake !
Ce m-as infrupta acum cu o mega felie de cheesecake ciocolatoso-zmeuros !

Nu, nu este dulciul de weekend-ul asta; nici macar de saptamana asta. Pentru ca am avut asa o saptamana nebuna, incat nu am avut timp sa fac nici macar o amarata de clatita, daramite un cheesecake... ceea ce este grav, as putea spune :)  (cu toate ca sunt aproape sigura ca dureaza mai mult preparatul /coptul clatitelor decat a cheesecake-ului).

Ce sa mai...abia am avut timp sa fac ceva de mancare, sa nu moara clanul de foame.

Unde mai pui ca vreo doua zile, adica vineri si sambata m-a lovit si boala. Si am fost in asa hal incat ziceai ca ma batuse careva cu paru'  , bucata cu bucata . Tot ce-am putut face a fost sa ma mut de pe canapeaua din sufragerie pe patul din dormitor , sa ma lungesc si sa incerc sa zac. Deci nici gand sa fac ceva d'ale gurii !

"Noroc" cu Megaimajul si PeHasDeul ca sunt aproape la botul calului si clanul s-a tratat cu pui si pizza de-a gata.  Ei, ca eu nici sa mananc n-am fost in stare. M-am tratat doar cu niscaiva ciocolata :)

Drept urmare, azi am fost anuntata ca cica am mai slabit ! Eh, am luat-o ca pe un compliment ! :)

Dar sa revenim la oile prajiturile noastre ! :)


Buuuun...

Pentru crusta , ingredientele si procedeul aici . (reteta originala, cerea 2 cups napolitane de ciocolata , macinate ; eu nu am avut la momentul respectiv, asa ca am inlocuit cu biscuiti simpli )

Umplutura:

1 plic de gelatina (10 g)
3/4 cup apa rece
2 cups smantana pentru frisca
2 1/2 cutii crema de branza (gen Philadelphia
1/3 cup zahar
100 g ciocolata amaruie (mie nu-mi place ciocolata amaruie, asa ca am inlocuit-o cu ciocolata cu lapte)
1 cup zmeura proaspata sau congelata

* Puneti gelatina la hidratat, in apa rece
* Mixati bine smantana pentru frisca
* Dizolvati gelatina (o incalziti usor , la foc mic , sau la microunde, pana la dizolvarea completa)
* Intr-un bol, mixati crema de branza impreuna cu zaharul si adaugati gelatina dizolvata
* Transferati jumatate din amestec intr-un bol ,adaugati ciocolata topita si jumatate din frisca batuta
* Turnati amestecul peste crusta
* In amestecul cu branza ramas, adaugati frisca ramasa si zmeura
* Turnati-l peste stratul de ciocolata
* Acoperiti si tineti la frigider aproximativ 6 ore sau peste noapte (la noi a rezistat doar vreo 4 ore la rece :) )




 





Un comentariu: