Pagini

miercuri, 24 aprilie 2013

Cuiburi de primavara - cu ciocolata

Imi place la nebunie vremea asta. Ma bucur ca am scapat in sfarsit de iarna,chiar daca astenia de primavara imi cam da de furca.

Dar imi plaaaceee ! Imi place ca este cald si frumos si soare !

Singurul lucru de care duc o lipsa acuta, este timpul. Vreau mai mult timp...am atatea idei pe care vreau sa le pun in aplicare si atat de putin timp.

Printre picaturi am reusit sa le fac copiilor cateva cuibulete , de care au fost foarte incantati .


Reteta aluatului o gasiti aici . Diferenta este ca, aluatul nu mai trebuie sa-l bagati la frigider ci il folositi asa, mai molcuţ .
Am folosit presa de usturoi pentru a scoate "firisoarele" de aluat, pe care le-am asezat in forma de cuib. Am copt cuburile timp de 10-12 minute, la 180 grade C.

Cat inca erau fierbinti, am presat mijlocul cuiburilor. In "gropita" formata am pus ciocolata topita si ousoare din bomboane.

Have fun! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu