Pagini

vineri, 5 aprilie 2013

Mustele din cusca si salamul fara salam

Copiii au avut la gradinita o saptamana...altfel.
Mi se pare interesant proiectul asta cu scoala altfel si sunt convinsa 100% ca , daca as fi fost eleva, mi-ar fi placut tare mult.

Anastasia a avut activitati numai in gradinita, dar Filip a fost tare plimbaret. A fost la atelier de olarit, de unde s-a intors cu un ghiveci pictat de el si o olicica, a fost la teatru si la gradina zoologica.

Am fost cu ei de cateva ori la Zoo, dar efectul cu siguranta este altul cand mergi in grup alaturi de colegi. Deci, dupa ziua de Zoo, entuziasm maxim :

A: Si ce ai vazut la Zoo, Filip?
     Ai vazut "ihopotam" ?
 F: Am vazut mamimute ! Maimute cu fundul rosu ! Si fundul la o maimuta semana ca un creier !

A: Dar "ihopotam" ai vazut?
F : Am vazut chiar si muşte ! Muşte in cuşca !
A: Si nu ieseau?
F: Nu ! Muşte in cuşca ! Ce tare ! (clar, mustele in cusca au fost foarte interesante)


Anastasia vrea salam de biscuiti. Primeste ! Dezamagire maxima : Hei, dar unde este salamul din salam ? Nu are salam ? (ea de obicei nu mananca ccc carne, salam si alte mezeluri nici atat)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu