Pagini

vineri, 19 aprilie 2013

Wonderland cookies

Alice in tara minunilor este una dintre povestile mele preferate. Povestea copilariei mele. O aveam pe caseta audio si am ascultat-o de un infinit de ori :)

Inca o mai ascult...infinitul este infinit :))

Nu va spun ce mare mi-a fost bucuria cand am primit rugamintea sa fac prajiturele Wonderland. Probabil va ganditi ca a trebuit sa le fac pentru o fetita...asa m-am gandit si eu initial.

Mi-am facut planul in minte planul pentru prajiturele Wonderland pentru fetite, cand aflu ca de fapt vor fi pentru un baietel. Schimbare de plan ! Mie imi plac chestiile colorate, asa ca-mi imaginasem deja prajiturelele in culori vesele, dar aflu intre timp ca se doreste ceva mai "sobru"

Hmmm....ce m-am mai framantat si cate emotii am avut !

Dupa 3 nopti de munca , rezultatul final a aratat cam asa (bine...astea sunt doar o parte din ele :D)


Ce sa zic?...mie mi-au placut :D

Cel mai mult mi-a placut Regina de Cupa

...si iepurele, mereu grabit si cu fata lui disperata

...si ceasul, marca Wonderland  :))


Cosmin a surprins prajiturelele si in cadrul evenimentului


Daca nu va place...sa mi se taie capul ! :)) Cu toate ca fara cap nu o sa mai pot face mare lucru ! :))

p.s Daca vreti sa va delectati cu povestea , o gasiti aici  .

p.p.s Tot timpul cat am decorat prajiturelele am avut in cap si am cantat toate cantecelele din povestea audio . Asta m-a facut sa ma simt un pic mai relaxata , pentru ca am fost un pic presata, adica stresata.. de timp. Chiar daca timpul nu mai avea cap, pentru ca i-l taiase Regina
Vai de mine ! Am sa intarzii ! Am sa intarzii ! Ce o sa se mai infurie ducesa ca am lasat-o sa astepte ! Vai de urechile si de mustatile meeeeleee !  :)))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu