Pagini

marți, 7 mai 2013

DIY: Ice cream cone cupcakes

Incepand de astazi o sa demarez  seria de proiecte dulci DIY.
Cupcakes, cakepos, cookies ... o sa incerc sa fac si sa va arat din fiecare cate putin :)

Ice cream cone cupcakes au fost primele pe lista si nu imi pare rau, pentru ca au avut un mare succes la copii.


Asadar, daca vreti sa va faceti singuri aceste cupcakes, aveti nevoie de :
- cupcakes (eu am facut aceasta reteta, dar puteti folosi orice alte reteta de cupcakes doriti)
- crema ganache de ciocolata*
- frosting**
- cornete de inghetata
- decor


* Crema ganache am facut-o din ciocolata neagra si smantana pentru frisca in proportie de 1:1 . 
Frisca se pune pe foc; cand este foarte fierbinte se da la o parte , se adauga ciocolata maruntita si se amesteca pana cand aceasta se topeste iar compozitia este omogena. Se lasa sa se raceasca .
** Pentru frosting, am folosit butercream frosting, facut din 200 g unt si 3 cups zahar pudra.

Cupcakes-urile coapte si racite se pun in cornetele de inghetata. (ideal ar fi daca ati gasi cornete mai mari ,pentru a nu fi nevoiti sa decupati cupcakes-urile cum am facut eu :) )


Pe marginea conetului puneti crema ganache de ciocolata si decorati



Apoi, puneti frosting-ul... dupa preferinte :)


Asa-i ca nu este greu?
Have fun ! :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu