Pagini

duminică, 16 iunie 2013

Wonderland cookies (II)

Se pare ca prima varianta a prajiturelelor Wonderland  a avut succes si a trebuit sa repet experienta mesteririi lor .
Nu de alta, dar nu voiam sa mi se taie capul ! Vorba 'ceea "We're all mad here" !

Deci, sa revin la oile prajiturelele mele. Wonderland-ul nr. 2 a fost creat pentru a petrece saptamana britanica, la Scoala Internationala din Cluj .
Au fost admirate si degustate...pardon, mancate chiar de ambasadorul Marii Britanii, primarul Rotterdam-ului si cel al Clujului.

Si nu, nu mi-au murit laudatorii...doar ziceam si eu ! :)

De data aceasta, am  adugat cateva prajiturele sugestive pentru poveste: rochita lui Alice, ciuperca omizii, fluturele si am schimbat designul prajiturelelor "Eat me" . Nu de alta, dar imi place ca fiecare set de prajiturele sa fie unic :)

Ah! Si pisica! :D



Una peste alta, oare "have i gone mad? [ ...] let me tell you something, the best people usualy are.” (Lewis Carroll- Alice in Wonderland) 




Un comentariu:

  1. Ce frumoase sunt toate! Dupa cum vezi, numa pot opri din "degustat" vizual si comentat :)

    RăspundețiȘtergere