Pagini

vineri, 26 iulie 2013

Fluturi

Am avut o saptamana superextramega plina ! Drept urmare nici macar nu am apucat sa scriu despre frumosii fluturi pe care i-am vazut la expozitia de fluturi vii de la Muzeul Antipa  .

Ce sa va spun ? Mi-a placut foarte mult...dar doar sa ii privesc.

De la departare sunt minunati , colorati, delicati, dar daca ai bafta ca o lighioana zburatoare un fluturas sa ti se aseze fix pe umar , sa il privesti fix in ochii buclucati si sa iti bage antenele in ochi...hmmmmm! Nu mai zic de senzatia data de scormoneala, cu  cele doua-trei perechi (sau cate or fi) de picioare, in par.



N-am nimic cu ei , Doamne fereste ! Si v-am spus , chiar imi place sa ii privesc deoarece chiar sunt minunati!



Copiilor le-a placut si nu prea ! Petru a bazait tot timpul pentru ca ii era frica, iar Filip si Anastasia ,la inceput ,au fost la fel de reticenti. Ba chiar la un moment dat, Filip a tipat atat de tare, incat am zis ca vreun fluture i-a aratat coltii.

Apoi, bineinteles ca nu au vrut sa plece pana nu s-au asezat si pe ei fluturii . Unul, chiar s-a lipit de inima sotului si nu s-a dat zburat mai bine de un sfert de ora


Si uite asa, am stat noi in atmosfera tropicala, mai bine de o ora !

Daca vreti sa primiti mangaieri de aripi de fluturi, expozitia este deschisa pana pe 31 iulie! :) Deci, mai este un pic!



P.S  Noi am fost si la expozitia "The Human Body" care mi-a placut si ea foarte mult ! Foarte interesanta si parerea  mea proprie si personala  este ca merita vizita :)
Initial, eu am vrut sa ii iau si pe copii cu noi (adica pe Filip si Anastasia, ca Petru a mers oricum :) ), dar sotul din dotare a refuzat,  pe motiv ca i-ar fi putut afecta emotional sau ceva de genul. Dupa vizita, si-a dat seama ca ar fi fost ok si pentru ei :)


LE:
F: Mami, ia uite ce fluture frumos!
Eu: Si cand te gandesti ca inainte a fost o omida mare si paroasa.... :))
F: Pai da, dar vara , omizile se transforma in fluturi pentru ca le este cald si isi dau blana jos !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu