Pagini

marți, 27 august 2013

Ză Alergie

Pfuiii...n-am mai scris pe blog de ceva timp ! Dar, adevarul adevarat este ca, am fost mult prea prinsa cu altele (a se vedea Prajiturele :D) , iar in  putinul timp liber care mai mi-ar ramane  de scris... prefer sa lenevesc un pic  :P (asta, daca intr-o casa cu 3 copii se poate lenevi :))) )

De cateva saptamani, cam asta este starea care ma caracterizeaza :)))


M-a lovit tare o alergie. De fapt, ea m-a lovit de vreo 3 ani . August septembrie sunt luni de stat cu mucii in barba, cu ochii de drogata si curgatori ca ai pisoilor de pe strada, cu mancarimi de nas si gat, de ochi si urechi; pana la creier si inapoi.

Pana acum, scapam ieftin cu niste Claritine si Avamys , dar anul asta, nu stiu ce au bagat (sau nu) astia in Claritine, ca nu-mi mai merge deloc. Asta, pe langa faptul ca am inceput sa am reactii adverse si la antialergice. Distractie maxima !

Astazi, la recomandarea unui prieten medic, m-am dus la spital pentru o injectie cu dexametazona. Cica ar face minuni ! Inca le astept ! :))

Oricum, ii multumesc pentru geniala idee pe care a avut-o, de a-mi recomanda dexa intravenos. Nu stiu cum ar fi suportat posteriorul meu "minunata" injectie plina ochi cu 10 ml de solutie :)))

Partea proasta este ca inca ma simt foooaaarte ametita, dupa injectia asta! Ah! Si vorbesc cam mult...si prost...si fara rost :))) Sper sa-mi treaca mai repede , ca cine stie ce mai debitez :)))




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu