Pagini

sâmbătă, 28 aprilie 2012

Tort Cars pentru Cristi "mic"

Pe 30 aprilie, Cristi cel mic implineste 4 anisori. Iubeste masinutele si din cate am inteles cunoaste toate marcile de masini (trebuie sa recunosc , eu sunt pe dinafara la capitolul asta).

Fiind un pasionat al masinutelor, normal ca desenul animat preferat nu poate fi altul decat  "Cars" , deci la fel de normal ca si tortul sa fie in aceeasi tema.

Pe McQueen si pe prietenul lui, Bucsa i-am modelat pentru prima data si sper din suflet ca celui mic sa-i placa ce a iesit.

Tortul a avut blat pufos din pandispan, insiropat cu sirop de portocale, mousse de ciocolata cu lapte , crema de mascarpone cu portocale si a iesit cam asa:


McQueen :


Bucsa , care-mi place tare. Mi se pare super haios :)



Abia astept sa aud ce reactie a avut Cristi ! :)

2 comentarii: