Pagini

duminică, 10 iunie 2012

Marturii ursulet

Prima postare din casuta noua! :) Nu este a noastra si nici nu am terminat de aranjat (si muuult mai este) , dar imi place tare mult!
Acestea au fost primele marturii facute aici, in casuta noua si sper ca o sa mai urmeze multe de acum incolo !

Ursuletii au fost pentru botezul micutului Dragos Gabriel .


Imi pare rau ca zaharul pudra de la noi, nu este chiar atat de pudra si cu tot cu cernut tot mai scapa cate un bob de zahar tos care se trezeste sa-mi infunde duiul cel mai mic (pentru detalii fine) fix cand mi-e lumea mai draga si din cauza asta trebuie sa folosesc un dui o idee mai mare. :(
Dar si asa eu zic ca au iesit binisor si destul de draguti. :)



Gramada de ursuleti !!! :)

Sper ca ursuletii sa fi fost pe placul tuturor !

Un comentariu:

  1. Absolut au fost minunati, si pe placul tuturor! Au aratat f bine pe mese, si toata lumea le-a apreciat modelul si gustul. Multumim! Si la cat mai multe prajiturele in noua casa!

    RăspundețiȘtergere