Pagini

vineri, 15 iunie 2012

The nunta

Pe 2 iunie am fost la nunta . La Focsani . Cu trenul. Eu , Petru si Anastasia .
Am fost la nunta verisoarei mele cu sotul ei englez :)


Filip, a ramas cu E. acasa. Fix inainte de nunta l-a lovit o enterocolita. Au petrecut un weekend ca intre barbati :)

La nunta au  fost multi englezi...m-au amuzat in felul lor. La slujba cununiei, chiar daca era destul de cald , toti au stat in biserica...aliniati si ordonati . Mai mult ca sigur din curiozitate ca de inteles nu cred ca au inteles mare lucru :)
Si lui Petru i-a placut slujba. Atat de mult :)  :



Anastasia a fost fericita ! A primit cocarda si a  fost printesa floricelelor !



Rochita mea a  fost simpla : cu atas si cu guler intinzacios, tocmai bun de scos anumite parti dadatoare de potiune magica pentru  linistit/ adormit / alin(t)at copilul :)   . Nu-mi place sa dau banii pe rochii scumpe, de gala, pe care sa le port doar cateva ore, o data la 100 de ani. O fi rau? O fi bine? Oi fi eu mai ciudata? ...putin imi pasa !



Seara, la petrecere , pentru o perioada, Anastasia a fost in mijlocul horelor ; apoi a picat lata de somn.



Petru de asemenea a "savurat" fiecare moment al nuntii :)




De fel nu sunt o fire petrecareata, imi place sa stau si sa admir de pe margine, ceea ce am si facut ; dar asta nu inseamna ca nu m-am simtit bine ! Chiar mi-a placut !

2 comentarii:

  1. Sunt ata de frumosi si de scumpi amandoi! Iar tu nu mai zic! Te pup ? Ruxi

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa va fie de bine distractia! Ati aratat toti trei foarte bine :) Alina

    RăspundețiȘtergere