Pagini

joi, 31 ianuarie 2013

Fetite prajiturele

Am crezut ca fetitele prajiturele au fost uitate ! Ursuletii le-au detronat semnificativ, drept pentru care ma gandisem serios sa renunt la ele.

Dar, de curand, a fost o invazie de fetite prajiturele zambitoare ! Si iar m-am gandit sa renunt la ele ! Si am intrebat, am cerut pareri, le-am privit iar si iar, m-am gandit si intr-un final am hotarat: nu o sa renunt la ele; cel putin nu acum ! Fetitele sunt salvate ! :)



Astazi am avut o stare euforica . Ma bucura enorm cand vad ca munca imi este apreciata si ,chiar daca pare usor, va spun  ca nu este . Fiecare prajiturica necesita multa migala si multa atentie. Dar imi place !

Ma relaxeaza enorm si cu cat fac mai multe prajiturele cu atat am si mai multe idei pentru care imi trebuie doar timp sa le fac :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu