Pagini

miercuri, 2 ianuarie 2013

Pernuta cu amintiri

Se intampla uneori, ca lucrurile sa nu iasa intocmai cum iti doresti, cum iti imaginezi. Neatentie, lipsa de comunicare sau de inspiratie...nu stiu .
Cert este, ca aceasta pernuta s-a vrut a fi cu totul altceva, un cadou frumos, care din pacate (sau nu : ) ) nu a iesit nici pe departe ce mi-am dorit si ce mi-am imaginat ca o sa iasa. Ce sa mai zic? Se poate intampla oricui...dar Doamne fereste sa mi se intample mie ! :)

Toti m-au intrebat de ce nu am refuzat-o, dar na...asa sunt eu : 1. mi-a fost rusine sa o refuz; 2. am zis ca ii dau eu cumva de cap :)

Si , cum am prietene pline de idei si de inspiratie, iata cum am "reparat-o"


Am descusut frumos ce era de descusut , am coborat din pod acuarelele textile, am ales culorile, ne-am pictat pe maini si am stampilat  .

Asa am impuscat doi iepuri : ne-am distrat si am salvat pernuta, transformand-o in minunata Pernuta cu amintiri !




2 comentarii: