Pagini

sâmbătă, 9 februarie 2013

"Cutiute" cu surprize

Nu stiu ce m-a apucat cu atatea inimioare !  Nu-mi place "valentinareala" asta si prefer varianta romaneasca a "velentainului" ! Dar cred ca m-am imbolnavit si eu un pic fara sa vreau , pentru ca peste tot vad numai inimi;  inimi si inimioare...deci sunt scuzata :)





"Cutiutele" nu sunt foarte greu de facut . Reteta de baza, o gasiti aici .

Aluatul se coloreaza in culoarea dorita; eu folosesc colorant gel, deci nu stiu cum sta treaba cu alte tipuri de coloranti . Din colorantul gel, este nevoie de o cantitate infima (de genul , un varf de scobitoare) pentru a colora o cantitate destul de mare de...orice :)

Din cantitatea de biscuiti obtinuta, jumatate se decupeaza la mijloc, cat sunt inca fierbinti . Dupa racirea completa, se suprapun cate 4 biscuiti, cei din mijloc fiind din cei "gauriti" . Se lipesc intre ei cu glazura din zahar.

Inainte de a pune "capacul" , umpleti mijlocul cu ...ce doriti . eu i-am umplut cu inimioare din zahar si multa dragoste :)

Sper ca am fost destul de coerenta in explicatii; daca nu, dati de stire , daca da, spor la "cutiuţit"  :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu