Pagini

duminică, 10 februarie 2013

Lollicookies

Acadele prajiturele, colorate, minunate, de copii apreciate ! :) - ( na ,ca sunt si poeta acum :) )

Recunosc, le-am facut doar ca sa vad cum ies; am facut doar cateva , am mancat una, iar cu restul si-au facut copiii "petrecere cu prajiturele" .


Reteta de baza o gasiti aici .
* Aluatul obtinut il impartiti in doua, iar o jumatate din el il colorati cum doriti .
* Intindeti bucatile de aluat in foi cu o grosime de aproximativ 1/4 cm.
* Le suprapuneti si taiati fasii de aluat de aproximativ 1/2 cm , pe care le rulati
* Se coc  la 180 grade C pana cand suprafata lor nu mai este lucioasa, iar marginile sunt usor aurii
* Cat sunt inca fierbinti , daca doriti, le puteti pune pe bete.

Cum am mai spus, acadelele prajiturele le-am facut doar ca experiment, insa cand o sa le repet o sa fac mici modificari in procesul de preparare :

* Aluatul o sa il intind  pe hartie de copt
* Inainte de a suprapune cele doua parti de aluat, o sa le tin o vreme la frigider (acum, aluatul meu a fost destul de moale)
* O sa rulez intreaga cantitate de aluat, din care o sa tai felii de 1/2 cm (nu ca acum, cand am rulat fiecare  prajiturica :)) )
* O sa fac o combinatie de arome :)

 

Un comentariu: