Pagini

miercuri, 27 martie 2013

De primavara

”Ninge flori de nea frumoase,
...
Argintând cărări si case”
- Nichita Stănescu


Ptiu,ptiu...asta este de iarna !
Si acum, strig tare : 

Vreau sa vina primavara!!!! Vreau sa vina primavara !!! Sa vina primavara...primavara...vara...vara...varaaa

Mi s-a parut ingrozitor de lunga iarna asta. Mi s-a luat de frig, de zapada, ploaie, vant, fleoscaiala, noroi, imbracat 3 copii cu n'spe mii de randuri de haine , dezbracat 3 copii de n'spe mii de randuri de haine, stat in casa.... Vreau caldura, am zis !

Pana una alta, incercam sa ne ocupam timpul cat stam in casa, sa-l coloram si sa incercam sa aducem primavara :) Sau, as putea spune, cum ma mai relaxez dupa ce ma relaxez cu prajiturelele ?

Ce viata pe mine ? O tin tot intr-o relaxare ! :)) (cine ma aude si nu ma cunoaste, ma si crede :)) )

Asaaaa... Mai intai am incercat sa aduc primavara pe o fusta mai veche de blugi, care mi se pusese pe creier. Asa ca , din nasturi colorati i-am cusut floricele colorate, numai bune de tinut copilul mic ocupat,  incercand sa le culeaga :






Am inflorat si desenat cani cu Filip si Anastasia .

Cana Anastasiei, plina de primavara :

Cana lui Filip (el era putin cam plictisit si fara chef de desenat , dar l-a incantat ideea de a desena niste liene pe cana :) )


Canile mele : 


Nu beau cafea, dar mi s-a parut funny sa scriu mesajul asta :)
Cana de vreme urata :)

Recunosc, m-a luat putin valul si am cam dat iama in canile din casa... dar nu le-am terminat pe toate, deci se mai anunta ateliere de creatie cu pictura pe cani :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu