Pagini

sâmbătă, 9 martie 2013

Ursuleti

 Ieri a fost ziua mamei si , evident, copiii au avut serbare (adica, o combinatie de serbare si lectie deschisa) amandoi o data :)

Asa ca ca l-am luat pe Petru la manduca si am purces impreuna spre gradinita . Buba mare a fost ca si Filip si Anastasia au vrut, cum este si normal, sa fiu la amandoi.
Deci, mai bine de o ora , am alergat intre etaje, cand la unul cand la altul; noroc ca sunt amandoi la aceeasi gradinita, ca altfel nu stiu cum as fi putut sa ma impart. :)


In alta ordine de idei,pentru ca am terminat cu toata nebunia pentru 1 si 8 martie, o sa incep sa va arat martisoarele ce le-am martisorit :)

Si, in caz ca vi se facuse dor de ursuletii prajiturele, vi-i arat acum pe cei de primavara :)








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu