Pagini

luni, 20 mai 2013

Le Marechal

Chiar daca ma epuizeaza mental , (cel putin acum, cand am mintea impartita in milioane de ganduri ) , imi plac provocarile.

Ma gandesc si  ma razgandesc de zeci de ori. Pun pe hartie, desenez, fac combinatii de culori, ma documentez asupra tehnicilor si modalitatilor de decorare, pentru ca vreau ca totul sa fie aproape perfect (sunt constienta ca perfectiunea este ceva absolut si nu o sa o pot atinge, dar vreau sa tind catre ea)

Prajiturirea costumului de maresal  m-a solicitat un pic. Sincer, nici macar nu aveam habar cum arata un astfel de costum. Noroc ca am primit o poza ce intruchipa minunatia!

Si am gandit  si am desenat  si am copt  si am decupat si am ornat  si am glazurat  si am pictat si ...cam multi de  "si " ... si gata:


De fapt, apoi a urmat : si am facut etichete si am pus in pungute si am legat cu fundite :)

Munca de chinez batran cum ar spune cineva, relaxare cum as spune eu :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu