Pagini

sâmbătă, 18 mai 2013

Extract natural de vanilie

Ah! Cat mi-am dorit sa am si eu...si acum am ! :)

Bine,bine ! Inca nu este gata, dar o sa fie : cea mai delicioasa aroma de vanilie din extractul natural facut fix de... mine :)



Pentru 200 ml de extract de vanilie aveti nevoie de :

* 5 pastai de vanilie
* 200 ml vodka ( 40 % alcool)

Despicati pasatile de vanilie pe jumatate, le taiati la dimensiunea sticlei in care urmeaza sa le puneti, le puneti in sticlute si turnati peste ele alcoolul.

Usor a fost pana aici, greu de acum incolo. Pentru ca va trebui sa depozitati sticlutele bine si sa le scoateti spre folosinta dupa vreo doua, trei sau patru luni . Cu cat trece mai mult timp , cu atat aroma va fi mai puternica.

Uff...dupa cum se vede pe etichete, eu le-am facut la sfarsitul lui aprillie, deci mai am de asteptat :) Dar cum timpul trece foarte repede, cred ca o sa supravietuiesc :)))

Alta parte minunata a acestui extract, este ca nu se termina niciodata :) Se poate completa mereu cu alcool ca sa fie sticluta plina.

Evident ca daca nu o sa mai completati cu alcool o sa se si termine la un moment dat, dar la mine nu o sa se intample asta :))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu