Pagini

miercuri, 15 mai 2013

Red velvet cake pops - Bunnies, Chicks and Eggs

Copiilor le plac foarte mult  cake pops-urile , drept pentru care, de Paste, am vrut sa le fac o surpriza frumoasa si mi-am incercat norocul cu aceste cake pops haioase :)

Stiu, stiu...a trecut Pastele, dar eu ca de obicei sunt in criza de timp si in urma cu postarile :)


Totusi, nu trebuie neaparat sa fie vreo sarbatoare anume ca sa ma joc in bucatarie si sa le fac jucarii dulci copiilor :)

Pentru aceste cake pops, am folosit reteta prajiturii red velvet si anume :

2 1/2 cups faina
2 cups zahar
1 lingura cacao
1 lingurita sare
1 lingurita bicarbonat de sodiu
2 oua
1 1/2 cups ulei
1  cup lapte batut
1 lingura otet
1 lingurita extract de vanilie
colorant alimentar rosu (optional)

Nota !!! Pentru ~ 20+ cake pops eu am facut reteta la jumatate

* Se incalzeste cuptorul la 180 grade C.
* Intr-un bol amestecati ouale, peste care puneti ingredientele lichide si mixati
* Separat, in alt bol amestecati ingredientele uscate
* Adaugati amestecul de ingrediente lichide peste cele uscate si mixati aproximativ un minut pana cand compozitia devine omogena
* Puneti compozitia in tava  (scuturati putin tava pentru a sparge bulelele de aer din compozitie) si coaceti pentru aproximativ 30 de minute.
* Dupa coacere, scoateti blatul pe un gratar si lasati-o sa se raceasca

Dupa ce s-a racit complet, se faramiteaza (eu il dau pe razatoare ) . In firimiturile de aluat se incorporeaza 200 g crema de branza (gen Philadelphia) si se amesteca pana ce se obtine o compozitie buna de modelat (ca si consistenta ar trebui sa fie in genul compozitiei pentru salam/bilute de biscuiti...sper sa o nimeriti :) )

*Din compozitia obtinuta se formeaza bilute, care se pun pe hartie de copt .
* Se pun la frigider pentru 15 minute

Pentru decorat aveti nevoie de 250-300 g candy melts sau ciocolata (eu prefer candy melts )

* Se topesc candy melts/ ciocolata
* Varful betelor (pentru ca aveti nevoie si de bete pentru acadele) se da prin ciocolata si se infige in bilutele deja formate
* Se pun pentru inca 5 minute in frigider, iar apoi se scot , se acopera cu ciocolata/candy melts si se decoreaza

* Dupe ce glazura de candy melts/ciocolata se usuca, se dau copiilor sa se joace si sa se alerge prin casa cu ele ... Apoi se pot manca :))

Nota!!! Tineti cake pops-urile la loc uscat si racoros , pentru ca altfel riscati sa va cada de pe bete cand va este lumea mai daga :D

 



Un comentariu:

  1. Dragalase cake popsuri. Copiii tai sunt norocosi cu o mamica atat de creativa si de iubitoare. Pup!

    RăspundețiȘtergere