Pagini

duminică, 11 august 2013

Berlioz

L-am gasit pe strada, in camp ! Probabil ,cineva a vrut sa scape de el !

Ne-a iesit in fata masinii, dar am trecut pe langa el in viteza. In cateva sute de metri, ne-am dezmeticit si am intors masina ca sa-l luam. Am lungit capul pe geamul deschis si, cu vantul in freza am cascat ochii dupa el.

Nu-l mai vedeam. Deja imi luasem gandul de la el cand, hazbandul l-a zarit . Trecuse strada si masinile ii fluturau pe la coada.

M-am dat jos si am fugit repede spre el. M-a vazut, a scos un mieunat (de bucurie zic eu :) ) si a inceput sa alerge spre mine. A fost geva de genul : "Hei!!! Ai venit ! Te-am asteptat ceva vreme ! Incepusem sa imi fac griji ca o sa raman singur aici ! Ufff, ce usurare !" :))

Era curatel, putin infometat si isi baga nasul in pieptul meu. Probabil a simtit el ceva :))

( Petru si-a aparat "drepturile" : "Nu miau ! Ţiţi tu !!!" (in traducere libera : "Nu dai titi la pisica ! Titi pap eu !") L-am linistit  si i-am spus ca ce este al lui, al lui ramane ! :)) )

Am ajuns la destinatie , l-am bagat direct la spalat, i-am dat caruta de purici jos, l-am facut frumos si l-am dus la tara. Nu de alta , dar deocamdata nu imi trebuie alt bebelus :)

Eu am vrut sa ii spun O"Malley motanul de la sosea , dar copiii l-au botezat Berlioz  (pentru ca Toulouse, care i s-ar fi potrivit mai bine, era deja adjudecat de motanul din batatura)

O frumusete de pisoi !






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu