Pagini

sâmbătă, 23 iunie 2012

Albastrita + 3

Ieri a fost randul Anastasiei sa aiba serbare.
Micuta mea, frumoasa  Albastrita , a zburdat spre gradinita, asa cum numai ea stie sa o faca, a spus poezia , a cantat si a dansat.


A fost foarte frumos ... nici nu putea fi altfel. Toate mogaldetele alea mici sunt tare haioase si trateaza totul cu o asa mare seriozitate...
Mie una mi se pare enorm de greu sa organizezi o serbare cu 30 de copii de 3-4 ani (da, 30 ! atatia copii au fost si inca lipseau cativa...) . Eu abia fac fata la 3 copii ! :)

Azi am facut-o pe tanti coafeza tundarita si i-am taiat Anastasiei din pleata. E clar ! Nu sunt facuta pentru asta !  Emotii, transpiratii si o Anastasie fataita. N-am caprit-o, dar nu am fost departe .



Tot azi,  Petru a facut primii trei pasi singurel. Nu si-a dat seama ca nu mai este tinut si a luat-o la goana. Evident ca apoi a realizat ce isprava a facut si nu a mai vrut cu nici un chip sa-mi dea drumul la maini. Fricos tare ! Ba nu...comod ! :)

In alta ordine de idei :  ne topim de caldura...incet,incet !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu