Pagini

duminică, 31 martie 2013

Liebster award

 F:  Mami, degeaba am cantat atatea cantece pentru primavara! Uite, tot nu a venit !

Eh,si eu am fost nominalizata la Liebster award (acum 1512 ani) , de doua ori chiar, si uite ca abia acum am reusit sa raspund. Primavara este pe vine ! :)


Multumesc Miruna si Ioana si imi cer scuze pentru lunga intarziere.

Ce sa zic? Este prima leapsa la care particip,cuvintele , ca de obicei, au plecat de acasa...deci, sper sa fie ok :D

Ce trebuie sa fac?

1. Numeşte şi mulţumeşte persoanei care ţi-a nominalizat blogul.
2. Scrie 11 lucruri despre tine pe care vrei să le afle şi ceilalţi.

3. Răspunde la întrebările formulate de cel care te-a nominalizat şi inventează la rândul tău un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi vei nominaliza.
4. Nominalizează 9 bloggeri pe care îi admiri şi care au mai puţin de 200 de followers şi premiază-i.
5. Anunţă-i şi pe ei că au luat un Liebster, ca să aibă de ce să se bucure.
 
1. Rezolvat, dar o mai fac o data :) Multumesc Miruna si multumesc Ioana  ca v-ati gandit la mine ! 

2.  11 lucruri despre mine :

* Am 27 de ani si am 3 copii :)
* Am terminat facultatea de biochimie si un master in neurobiologie
* Acum ma reprofilez...cred
* Imi plac dulciurile
* Imi place la nebunie decorez Prajiturele 
* Iubesc copiii si, daca m-ar tine balamalele (aka nervii si banii) , mi-ar placea sa am mai multi copii 
* Plang foarte usor, deci sunt cam plangacioasa
* Imi plac florile, dar nu-mi place sa am grija de ele. Drept urmare, am cel putin 5 flori (in ghiveci) decedate. Acum am luat trei cactusi :)
* Imi doresc o casa a noastra
* Nu-mi place ploaia
* Iubesc zilele de primavara, calde si insorite, mirosul freziilor si al florilor copacilor infloriti .

3. Deoarece am fost nominalizata de doua ori, deci as avea doua seturi de intrebari la care sa raspund, o sa raspund doar la cateva intrebari din fiecare set. Sper sa nu fie cu suparare :)


Remuscari sau regrete? 
Cred ca oricare dintre noi avem cel putin un regret :) Deci, am cateva remuscari si regrete !

Ce vicii aveti?
Dulciurile :))

Cand erati mici, ce voiati sa va faceti cand o sa fiti mari?
Medic 

Un motiv pentru care v-ati trage pe loc o pereche de palme?
Nu reusesc sa-mi pastrez mereu calmul....uneori cam tip la nervi .

Cu ce va incarcati bateriile?
Cu muzica


Ce va scoate din sarite? 
Nesimtirea

De ce va e cel mai frica in viata? 
De moarte si suferinta care o produce

Care este mancarea pe care ai fi in stare sa o mananci la orice ora?
Daca prajiturile sunt mancare, atunci prajituri sa fie ! 

Care este melodia preferata?
Nu am o melodie preferata, dar daca mi se pune pata pe una, o pun pe repeat si pot sa o ascult si de 100 de ori la rand fara sa ma plictisesc de ea :)

Casa visurilor tale ar trebui sa fie in...?
Intr-un loc linistit si caaaaald 


Defectul tau cel mai mare este?
Ma enervez repede .

4. Cred ca am rams ultima care a raspuns chemarilor Liebster, deci nu stiu cine ar mai fi de nominalizat. Iar numarul de vizitatori ai blogurilor care le citesc, habar nu-l am . Dar o sa va las cateva recomandari:

Miruna si Ioana, cele care m-au nominalizat pe mine

Adra
Laura
Monica
Alice
Vixy
Rita
Dana
Roxana




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu